کد خبر: ۸۱۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۴۴۸
کارکنان بانک صادرات استان خراسان رضوی، در هجدهمین جشن گلریزان ستاد دیه این استان، مبلغ ٦٥٠ میلیون ریال را برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کردند.
​کمک ٦٥٠ میلیون ریالی کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات ایران، کارکنان این بانک در استان خراسان رضوی در حرکتی خودجوش و خداپسندانه، در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به عید سعید فطر با کمک‌های خود، تعدادی از زندانیان نیازمند و آبرومند محکومیت‌های مالی غیرعمد زندان‌های استان را به آغوش خانواده بازگرداندند.
اين مراسم همه ساله در ماه مبارك رمضان به همت ستاد ديه استان خراسان رضوي، اداره کل دادگستری و اداره کل زندان‌ها، با دعوت از مسئولان، خيران و نیکوکاران برگزار مي‌شود. بانک صادرات استان نیز در محل گلریزان با استقرار باجه، خودپرداز و pos های سیار به ارائه خدمت پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: