کد خبر: ۸۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص البرز، مساعدت و توجه لازم را برای ارتقا زیرساخت‌های این استان خواهیم داشت.
نوبخت: شاخص‌های تخصیص اعتبارات البرز مورد بازنگری قرار می‌گیرد
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، محمدباقر نوبخت روز شنبه در دیدار با استاندار و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند تخصیص اعتبارات سفرهای استانی رئیس جمهوری، افزود: در مجموع برای دور اول سفرهای شهرستانی رئیس جمهور حدود ۲۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد اما تاکنون ۴۲۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده و بر این باور هستیم که ۶۰ هزار میلیارد ریال دیگر نیز برای اتمام پروژه‌های مصوب نیاز است.

وی با اشاره به توضیحات استاندار البرز در خصوص اهمیت پروژه‌های مصوب البرز در سفر رئیس جمهور، ادامه داد: ظرف چند روز آینده برای تکمیل پروژه‌های عمرانی البرز که در سفر رئیس جمهور مصوب شده، اعتبار تزریق خواهد شد.

نوبخت با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی البرز افزایش یافت، گفت: در خصوص افزایش اعتبار از محل اعتبارات مناطق به البرز شاخص‌های لازم مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته و مبانی بودجه و پرداخت اعتبارات بر اساس شاخص‌های جدید صورت می‌گیرد.

وی افزود: با وجود کاهش بودجه حاصل از فروش نفت، به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در خصوص پرداخت‌های پرسنلی مانعی وجود نداشته باشد و برای مراسم افتتاح و بهره برداری از ادامه همت در البرز حضور خواهم یافت.

وی گفت: تأمین مالی تکمیل بیمارستان‌های کرج و فردیس نیز در اولویت قرار دارد که در چند روز آتی اقدام لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

نوبخت افزود: با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص البرز، مساعدت و توجه لازم را برای ارتقا زیرساخت‌های این استان خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: