کد خبر: ۸۱۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۲۸۲
کدخدایی در پستی اینستاگرامی نوشت: خانم آهنگرانی سئوالاتی پیرامون انتخابات سال ۸۸ داشتند که تلاش کردم به آن‌ها پاسخ دهم. در پایان از ایشان دعوت کردم به عنوان یکی از #ناظران_مردمی شورای نگهبان بر فرآیند انتخابات پیش رو (اسفند ۹۸) نظارت کنند تا از نزدیک با نحوه عملکرد ناظران ما آشنا شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب،کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی دیداری که با پگاه آهنگرانی بازیگر زن سینمای ایران داشت از وی دعوت کرد تا به عنوان ناظر مردمی بر روند انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ حاضر باشد.

کدخدایی در پستی اینستاگرامی در خصوص این دیدار نوشت: خانم آهنگرانی سئوالاتی پیرامون انتخابات سال ۸۸ داشتند که تلاش کردم به آن‌ها پاسخ دهم. در پایان از ایشان دعوت کردم به عنوان یکی از #ناظران_مردمی شورای نگهبان بر فرآیند انتخابات پیش رو (اسفند ۹۸) نظارت کنند تا از نزدیک با نحوه عملکرد ناظران ما آشنا شوند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: