کد خبر: ۸۱۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۴۱۷
طی حکمی از سوی حجت‌اله صیدی، احمد فاضلی به عنوان معاون مالی جدید بانک صادرات ایران منصوب شد.
​معاون مالی جدید بانک صادرات ایران منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در مراسمی با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران امور و روسای برخی ادارات تخصصی حوزه مالی و حسابداری، حکم معاونت مالی بانک صادرات ایران توسط حجت‌اله صیدی به احمد فاضلی اعطا شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم که با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شاهین صالح محمدزاده معاون مالی سابق بانک همراه بود، شرایط امروز گزارشگری مالی در نظام بانکی را مورد اشاره قرار داد و بر ضرورت ارتقای توان قضاوت در تفسیر صورت‌های مالی بانک‌ها با وجود مقررات و ضوابط فعلی تاکید کرد.
عضویت در هیئت‌عامل سازمان حسابرسی، سابقه فعالیت در هلدینگ سرمایه‌گذاری البرز و بنیاد ١٥ خرداد، تدریس در دانشگاه و تسلط بر امور مالی از جمله سوابق احمد فاضلی در ٣٠ سال سابقه کار در حوزه حسابداری و حسابرسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: