کد خبر: ۸۱۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۵۷
عضو شورای نظارت بر صداوسیما در واکنش به توییت یکی از تهیه کنندگان سینما که از نحوه نظارت بر تبلیغات مواد غذایی در این سازمان انتقاد کرده بود، گفت: مکاتبه کرده ایم ، گزارش داده ایم ... پاسخ یک کلام است؛ پول نداریم پس حق داریم.
حسام آلدین آشنا: صداوسیما می‌گوید پول نداریم، پس حق داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، عضو شورای نظارت بر صداوسیما در واکنش به توییت یکی از تهیه کنندگان سینما که از نحوه نظارت بر تبلیغات مواد غذایی در این سازمان انتقاد کرده بود، گفت: مکاتبه کرده ایم ، گزارش داده ایم ... پاسخ یک کلام است؛ پول نداریم پس حق داریم.

سید محمود رضوی مجد در توییتی از نظارت بر تبلیغات مواد غذایی در صداوسیما انتقاد کرد و نوشت : آیا جان مردم باید بازیچه سرمایه داری بشود؟ پس جایگاه نظارت کجاست؟

این تهیه کننده سینما نوشت : پیش از این کرم حلزون، برنج خاص (مخلوطی از پلاستیک و آرد برنج نامرغوب) و این روزها هم راهکار ریزش مو و رنگدانه مو؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: