کد خبر: ۸۱۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۳۹۹
دبیرخانه مرکزی بانک تجارت با هدف تکریم ارباب رجوع و مشتریان، آماده دریافت الکترونیکی هرگونه مکاتبه اداری از طریق سایت اینترنتی این بانک است.
دبیرخانه الکترونیکی بانک تجارت در خدمت هم وطنانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، تکریم هرچه بهتر ارباب رجوع و جلب رضایتمندی مشتریان از اهداف متعالی بانک تجارت است و در راستای تحقق این هدف امکان دریافت و پیگیری الکترونیکی نامه‌ها و مکاتبات هموطنان فراهم است تا ضمن تکریم شأن ارباب رجوع، در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی گامی به سوی سازمان بدون کاغذ، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان هموطنان و مشتریان برداشته شود.

بر این اساس دبیرخانه متمرکز بانک تجارت با ایجاد دسترسی آسان در بخش تماس با ما سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir ، امکان ارسال نامه ها و انجام مراودات اداری با بخش‌های مختلف بانک تجارت را فراهم کرده است.

اشخاص حقیقی و حقوقی، هموطنان و مشتریان بانک تجارت می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی بانک تجارت و انتخاب بخش تماس با ما، در بخش ارسال نامه به دبیرخانه، اطلاعات را تکمیل، نامه خود را بارگذاری و سپس ارسال کنند. نامه‌ها و مکاتبات باید به امضای متقاضی رسیده و واحد دریافت کننده نامه در بانک نیز مشخص باشد تا امکان استناد و پیگیری‌های بعدی میسر شود.

بدیهی است، مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت (1554) همچون گذشته به صورت 7*24 آماده دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای مشتریان بوده و گزینه ارسال نامه الکترونیکی به دبیرخانه در سایت اینترنتی بانک تجارت تنها ویژه دریافت نامه ها است و به مکاتبات مشتریان سرعت می بخشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: