کد خبر: ۸۱۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۴۱۰
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام کرد: در سال ۱۳۹۷ جمعیت استان تهران ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار نفر بوده که از این تعداد سن کار ۱۱ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۹۷۷ نفر اعلام شده است.
۵۶۴ هزار و ۶۹۵ نفر؛ جمعیت بیکاران تهران/ افراد شاغل ۴ میلیون و ۴۸ هزار و ۳۲۴ نفر

به گزارش خبرداغ ، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام کرد: در سال ۱۳۹۷ جمعیت استان تهران ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار نفر بوده که از این تعداد سن کار ۱۱ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۹۷۷ نفر اعلام شده است.

مسعود افشین معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام کرد: در سال ۱۳۹۷ جمعیت استان تهران ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار نفر بوده که از این تعداد سن کار ۱۱ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۹۷۷ نفر (جمعیت بالای ۱۰ سال) اعلام شده است.

وی افزود: بر اساس آمار‌ها ۴ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۱۹ نفر جمعیت فعال (۳۹.۸ درصد) و ۶ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۹۵۸ نفر جمعیت غیرفعال (۶۰.۲ درصد) بوده‌اند که جمعیت غیرفعال را افراد محصل و خانم‌های خانه‌دار و افرادی که درآمد بدون کار دارند، تشکیل می‌دهند.

همچنین تعداد افراد بیکار در استان تهران در سال گذشته ۵۶۴ هزار و ۶۹۵ نفر (۱۲.۲ درصد) و افراد شاغل ۴ میلیون و ۴۸ هزار و ۳۲۴ نفر (۸۷.۸ درصد) بوده است که نرخ بیکاری استان تهران در سال قبل در شهری ۱۲.۶ و در روستایی ۷.۲ اعلام شده است.


فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: