کد خبر: ۸۱۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۴۷۶
مدیر شعب استان البرز بانک ایران زمین در دیدار با مدیرکل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی این استان از آمادگی این بانک برای مشارکت بیشتر در حوزه بانکی برای این مجموعه خبر داد.
دیدار مدیران بانک ایران زمین و منابع طبیعی استان البرزبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ایران زمین ، جلسه ای با حضور رئیسی مدیراستان و دکترگلدانساز مدیرکل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی البرز، با هدف معرفی بانک ایران زمین به عنوان بانکی پیشرو در زمینه بانکداری دیجیتال و حافظ محیط زیست تشکیل شد.

مدیر استان در ادامه به معرفی اجرا و حمایت از طرح ها، کمپین و پویش های مختلف این بانک در سال های اخیر، شامل یک قطره آب، بلوط ایران زمین، برای زندگی همین یک زمین را داریم، حمایت از یوز ایرانی، برگزاری مسابقات نقاشی و عکاسی برای کودکان و بزرگسالان وتورهای پیاده روی در زمینه حفظ و مراقبت از منابع طبیعی و محیط زیست پرداخت.

وی افزود: بانک ایران زمین بعنوان بانکی پیشرو در امور بانکداری مدرن آماده ارائه هر گونه خدمت در زمینه خدمات بانکی به کلیه مجموعه پردیس شامل دانشکده های زیرمجموعه، مدیران عالی، اساتید ، دانشجویان و خانواده های آنان است.

دکترگلدانساز از استقبال بانک ایران زمین و بازدید از نمایشگاهی با این مضمون ابراز خرسندی و در خصوص نحوه همکاریشان با بانکهای دولتی و خصوصی توضیحاتی ارائه کرد.

در حاشیه این دیدار مدیر استان و هیأت همراه ضمن مراجعه به غرفه های مختلف حاضر در نمایشگاه از جمله شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی و منابع طبیعی بازدید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: