کد خبر: ۸۱۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۵۳۸
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که با استقرار بانکداری دیجیتال به سمت اقتصاد هوشمند حرکت خواهیم کرد، گفت: یکی از الزامات دستیابی به اقتصاد هوشمند، استقرار بانکداری دیجیتال است که این موضوع تحت عنوان سند تحول دیجیتال توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی به بانک ها ابلاغ شده است.
عضو هیات مدیره اعلام کرد: انجام ۸۰ درصد تراکنش های بانک ملی ایران بر بستر بانکداری الکترونیکبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در جمع مسئولان و روسای شعب اداره امور شعب شرق و جنوب  تهران بانک، ضمن قدردانی از عملکرد این اداره امور در سال گذشته، افزود: امروزه عملکرد بانک ملی ایران در بخش بانکداری الکترونیک با تجهیز دستگاه های متنوع، تولید محصولات جدید و استقرار بسترهای مناسب در جایگاهی است که حدود ۸۰ درصد تراکنش های این بانک در بستر بانکداری الکترونیک رخ می دهد.

اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران هم ضمن تاکید بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت و صرفه جویی در هزینه ها، گفت: اهداف بانک می بایست به شیوه مناسب برای کارکنان تشریح و متناسب با شغل، جایگاه، استعداد و توانایی افراد، شاخص های مهم اهداف بین کارکنان تقسیم شود.

محمد رضا صدری رئیس اداره امور شعب شرق تهران هم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب، گفت: در سال جاری با برنامه ریزی دقیق، عملکرد واحدها در راستای شناسایی نقاط قوت و ضعف آن ها به صورت روزانه کنترل می شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در جلسه مسئولان و روسای شعب اداره امور شعب جنوب تهران بانک ضمن قدردانی از عملکرد این اداره امور در سال گذشته و با تاکید بر استفاده از شیوه های نوین بازاریابی و کشف نیازهای آتی مشتریان، ادامه داد: امروزه در صنعت بانکداری، بازیگران جدید حضور پیدا کرده اند که غفلت از آنها و عدم توجه به روش های نوین بانکداری و بازاریابی، بانک ها را با مشکلات جدی روبرو خواهد کرد.

خاتونی با اشاره به ابلاغ اهداف بانک در دوره های سه ماهه و لزوم مشارکت بیشتر کارکنان در چگونگی تنظیم و ارزیابی اهداف، افزود: واحدهای ستادی ادارات باید اهداف ابلاغی را متناسب با ظرفیت های شعب و به صورت اهداف عملیاتی تجزیه و تحلیل کرده و در اختیار واحدها قرار دهند.

مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت کارکنان در برنامه های بانک، گفت: همه ما موظفیم به استعدادها، توانمندی ها و نوآوری های کارکنان توجه و شرایط و بستر لازم را برای بهره مندی از این تجربیات ایجاد کنیم.

محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران هم در این نشست ضمن بیان گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب گفت: در حوزه جغرافیایی این اداره امور شعب علاوه بر بازار تهران، تعدادی شهرک صنعتی وجود دارد که برنامه ریزی های خوبی برای سرکشی و حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان آنها به منظور تحقق رونق تولید صورت گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: