کد خبر: ۸۱۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۳۴۴
نماینده مردم آق قلا و گرگان از همکاری بانک پارسیان در کمک به مردم مناطق سیل زده تقدیر کرد و گفت: بانکها برای کمک به مردم مناطق سیل زده نیازمند خط اعتباری ویژه ای هستند.
همکاری شایسته بانک پارسیان درکمک به مردم مناطق سیل زدهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، وی در ادامه اظهار کرد: بانک پارسیان به صورت ویژه بحث سیل زدگان عزیز را مورد بررسی و پیگیری قرار داده است و مساعدت و همکاری بانک ها، توانسته است مرهمی برای تسکین آلام مردم مناطق سیل زده باشد.
تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا با اشاره به همکاری بانک ها به ویژه بانک های خصوصی در کمک به مناطق سیل زده، اظهارداشت: بانک ها به اندازه توان اعتباری که داشتند در مناطق سیل زده همکاری کردند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس؛ افزود: در صورت حمایت بانک مرکزی و در نظر گرفتن مصوبات؛ بانکها می توانند کمک های اعتباری ویژه ای برای مناطق سیل زده در نظر بگیرند.
نماینده مردم آق قلا درگفت وگو با اخبار بانک، خاطرنشان کرد: مقررگردیده با همکاری دستگاه های حمایتی و با مشاکت بانک ها روند ایجاد مشاغل خرد و کوچک در مناطق آسیب دیده از سیل فراهم شود.
وی در پایان افرود: بانک پارسیان به عنوان بانک حامی مردم و مناطق کمتر برخوردار و محروم، با ارایه تسهیلات قرض الحسنه ، خود اشتغالی، تعمیر و ودیعه مسکن، درمان و ... توانست در بهبود وضعیت رفاهی مردم نقش موثری ایفا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: