کد خبر: ۸۱۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
تعداد بازدید: ۴۳۰
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بانک شهر به عنوان پایه های اساسی و محکم نمایشگاه کتاب تهران نام برد و گفت: حمایت گسترده این بانک از مهم ترین رویداد فرهنگی کشور، قابل تحسین و مایه مباهات است .
بانک شهر از پایه های اساسی نمایشگاه کتاب پایتخت استبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن جوادی با اشاره به استقبال وسیع شهروندان ، اهالی فرهنگ و علاقمندان به حوزه کتاب از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت،گفت:بهره مندی از جدیدترین و به روزترین سیستم های بانکی در این نمایشگاه خواست همگان بوده،که خوشبختانه بانک شهر توانسته به این مهم جامه عمل بپوشاند.
جوادی خاطر نشان کرد: بانک شهر با ارائه خدمات نوین بانکداری، موجب تسهیل در دریافت خدمات به مراجعه کنندگان و ناشران شده و به همین دلیل رضایت اهالی فرهنگ و ادب را کسب کرده است.
وی با اشاره به خدمات رسانی گسترده بانک شهر به ناشران ، غرفه داران و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ، خاطرنشان کرد:در این دوره علاوه بر ۲۴۰۰ ناشر داخلی، ۸۰۰ ناشر خارجی به صورت مستقیم و غیر مستقیم آثارشان را ارایه و از خدمات بانک شهر بهره مند می شوند.
رییس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ادامه، کتاب را ستون مستحکم فرهنگ و حلقه ارتباطی فرهنگ های مختلف با یکدیگر دانست و افزود: به همین دلیل برای برپایی هر چه با شکوه تر این رویداد فرهنگی، نیاز به مشارکت های سازنده و موثر تمامی نهادها و سازمان ها هستیم.
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: دستگاه ها و نهادهای مختلف برای مشارکت هر چه بهتر نمایشگاه کتاب تهران تلاش می کنند اما بانک شهر در این بین مشارکت وسیع و شایسته ای داشته است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: