کد خبر: ۸۱۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۵۴
اولین گردهمایی سراسری کلیه روسای شعب و کارکنان ستادی مدیریت شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با هدف بررسی عملکرد سال گذشته برگزار شد.
همایش روسای شعب مدیریت شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیلبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی ایران زمین ، شهرود مدیراستان ضمن خوش آمدگویی به مدعویین بیان کرد: ماکس وبریک جامعه شناس موقعی که مشاعل را ارزیابی و رتبه بندی کرد به این نقطه رسید که بانکداری و بانکداران عالی ترین جایگاه حیثیت اجتماعی و اعتباری دارند و همیشه افتخار ما این است که به مردم خدمت می کنیم.
شهرود از روسای شعب خواست عملکرد کارکنان را مورد پایش قرار دهند و با توجه به رویکرد جوانگرایی مدیران ارشد بانک به کارکنان جوان مسئولیت داده و آنها را برای پست های بالاتر آماده کنند.
در ادامه جلسه شهام فر معاون اجرائی استان به ارائه گزارش و بررسی عملکرد مدیریت در سال 97 پرداخته و اظهار داشت: این مدیریت در سال 97 با کوشش و تلاش کارکنان حدود 75 % به اهداف تعیین شده رسیده و حدود 31 % رشد نسبت به سال 96 داشته است.
وی در ادامه به مواردی از قبیل: مانده منابع و میزان جذب، وصول مطالبات، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی پرداخته و نقاط ضعف و قوت هر یک از شعب را تشریح کرد.
یزدانی معاون مالی و اداری در ادامه همایش به ارائه آمار و عملکرد استان از لحاظ بانکداری دیجیتال پرداخت، سپس شعب روسای شعب منتخب در حوزه جذب منابع و وصول مطالبات مطالبی و بانکداری دیجیتال مطالبی را عنوان و راهکارهای لازم را برای دیگران بیان کردند.
در پایان همایش مدیران ستادی این مدیریت به سوالات مطرح شده از سوی روسای شعب پاسخ های لازم را ارائه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: