کد خبر: ۸۱۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
دکتر همتی امروز، در دیدار با استاندار اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان این استان، مسائل و مشکلات مربوط به تولید، واردات و تامین مواد اولیه، صادرات و موضوع نقدینگی و مسائل آنها با بانک‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داد.
رییس کل بانک مرکزی: ارز و نقدینگی واحدهای تولیدی تأمین می‌شود

بانک مرکزی با تمام توان متناسب با شرایط اقتصادی، ارز و نقدینگی واحدهای تولیدی را تامین می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر همتی امروز، در دیدار با استاندار اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان این استان، مسائل و مشکلات مربوط به تولید، واردات و تامین مواد اولیه، صادرات و موضوع نقدینگی و مسائل آنها با بانک‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داد.

دکتر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی ضمن تشریح سیاست‌های بانک مرکزی برای ایجاد رونق در تولید و تامین ارز مورد نیاز واحدهای تولید‌ی ابراز امیدواری کرد؛ گسترش صادرات غیرنفتی و نیز توافقاتی که با کشورهای همسایه و شرکای تجاری انجام شده است باعث می شود نیازهای واحدهای تولیدی کشور به نحو مطلوب تامین شود.

رییس شورای پول و اعتبار تاکید کرد که بانک مرکزی با تمام توان تلاش خواهد کرد روند تامین ارز و نقدینگی واحدهای تولیدی متناسب با شرایط اقتصادی انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: