کد خبر: ۸۰۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۶
بانک ملی ایران در ارزیابی سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی در سطح «یک» قرار گرفت.
بالاترین سطح شاخص «رضایتمندی از دستگاه های اجرایی» برای بانک ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در نامه ای به مدیرعامل این بانک با اشاره به اجرای مفاده ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب 1388 مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل اجرایی قانون مزبور (موضوع سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی)، اعلام کرد که این بانک توانسته در بالاترین سطح میزان رضایتمندی قرار بگیرد

امتیاز تعلق گرفته به بانک ملی ایران در این ارزیابی 97 از 100 است.

اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان، نظرسنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در تکریم ارباب رجوع شاخص هایی بودند که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: