کد خبر: ۸۰۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۴۰۴
مدیر شعب استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به اتفاق معاونین این مدیریت، با رئیس و نایب رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از مدیران ادارات دیدار و گفتگو کردند.
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از اتاق بازرگانی تبریزبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی ایران زمین ، شهرود مدیر منطقه ضمن تبریک سال نو و ارائه اهداف و چشم انداز بانک ایران زمین، در سال 98 با مدیران ارشد اتاق بازرگانی تبریز دیدار و گفتگو کرد.
در آغاز این نشست صمیمی حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی و همچنین مدیر عامل شرکت کاشی تبریز ضمن تبریک سال نو و ابراز تاسف بابت سیل اخیر در برخی از نقاط کشور، گفت: در سال 98 که به نام رونق تولید نام گذاری شده، انتظار می رود بانک ایران زمین با تامین اعتبار و پرداخت تسهیلات همکاری لازم جهت رونق هرچه بیشتر تولید در این استان را فراهم نماید. بدین طریق حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی به معرفی واحدهای تولیدی شاخص استان و برنامه های ارتباطات اتاق و واحدهای تولیدی به بانک ایران زمین پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: