کد خبر: ۸۰۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
تعداد بازدید: ۱۶۲۱
در پی حوادث تلخ چند روز اخیر، مهرداد میناوند و مرتضی پورعلی گنجی، از چهره‌های شاخص ورزشی در اینستاگرام از شعار «مرگ بر آمریکا» و مرگ بر دیگر کشور‌ها انتقاد کرده و عامل بلایای اخیر را نفرت پراکنی مردم و مسئولین دانستند. حمید رسایی و باشگاه خبرنگاران جوان، از چهره‌ها و رسانه‌های شاخص اصولگرایان رفتار و نوشته‌های این دو ورزشکار را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.
حمله به دو فوتبالیست به خاطر شعار مرگ بر آمریکابه گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها ، در پی حوادث تلخ چند روز اخیر، مهرداد میناوند و مرتضی پورعلی گنجی، از چهره‌های شاخص ورزشی در اینستاگرام از شعار «مرگ بر آمریکا» و مرگ بر دیگر کشور‌ها انتقاد کرده و عامل بلایای اخیر را نفرت پراکنی مردم و مسئولین دانستند. حمید رسایی و باشگاه خبرنگاران جوان، از چهره‌ها و رسانه‌های شاخص اصولگرایان رفتار و نوشته‌های این دو ورزشکار را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. برخی از کاربران در شبکه های مجازی نیز از نوشته های پورعلی گنجی عصبانی شدند.

حمید رسایی در صفحه شخصی خود نوشت:

«در روزهای اخیر، جماعتی از دسته سلبریتی های احمق یا خائن، ادعا کرده اند که سیل اخیر، نتیجه شعار چهل ساله «مرگ بر آمریکا» بوده است و نوشته اند که ای کاش این شعار را نمی‌دادیم.

اگر بگذریم از اینکه با این استدلال سخیف، باید پرسید که دلیل سیل در خود آمریکا چیست؟ نکته دیگر سابقه تاریخی سیل و بوران سال ۵۰ است، زمانی که تا کمر در برابر امریکا خم می‌شدیم تا سواران شود، آن روز که درود بر آمریکا بر زبان مسئولان کشورمان جاری بود؟! 

پ ن: بوران ایران بورانی بود که در اواسط بهمن‌ماه سال ۱۳۵۰، بخش وسیعی از ایران را به گونه‌ای در برف و یخبندان فروبرد که سرانجام منجر به مرگ بیش از ۴۰۰۰ نفر شد و به خشکسالی سیزده ساله کشور پایان داد. این رویداد بدون شک سخت‌ترین و مصیبت‌بارترین بوران در تاریخ نوشته‌شدهٔ بشر بوده‌است.

دوره‌ای از سرمای شدید و یخبندان گسترده که از چهاردهم بهمن سال ۱۳۵۰ آغاز شد. در نتیجه مردم ساکن در بیش از ۲۰۰ روستا، که راهی برای گریز از این وضعیت نداشتند، در زیر حجم عظیم برف مدفون شدند. بنابر گزارش‌های روزنامهٔ اطلاعات در همان روزها، شهر اردکان در استان فارس و روستاهای اطراف آن از جمله مناطقی بودند که بیشترین تأثیر را بر اثر بوران متحمل شدند»

واکنش تند کاربران به استوری جنجالی پورعلی گنجی

باشگاه خبرنگاران جوان نیز برخی از نظرات کاربران را منتشر کرد.

واکنش تند کاربران به استوری جنجالی پورعلی گنجی

واکنش تند کاربران به استوری جنجالی پورعلی گنجی

واکنش تند کاربران به استوری جنجالی پورعلی گنجی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: