کد خبر: ۸۰۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
تعداد بازدید: ۳۵۴
بانک آینده موفق شد؛ به‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین‎المللی ۱۹۶۰۰:۲۰۱۴ ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎المللی ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ ISO با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‏گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.
به گزارش خبرداغ ، بانک آینده موفق شد؛ به‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین‎المللی ۱۹۶۰۰:۲۰۱۴ ISO  و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎المللی ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ ISO  با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‏گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.
گواهی‎نامه‏‌های مربوط به استانداردهای پیش‎گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت  Nobel Certification، صادر شده است.
توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش‌های خدمات‎رسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‏‌های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است.  
 
آینده روشن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: