کد خبر: ۸۰۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۶
رییس کمسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: در نخستین ساعات شروع معاملات، نرخ سکه و طلا کمی افزایش یافت و در ظهر امروز قیمت ها دوباره روند نزولی یافت.
ریزش جزئی نرخ سکه و طلا در بازار/ حباب سکه ۴۸۰ هزار تومان شدبه گزارش خبرداغ ، محمد کشتی آرای افزود: صبح امروز اونس جهانی طلا به ۱۳۰۳ دلار رسید و در مقابل نرخ ارز کمی کاهش یافت. این روند سبب شد تا نرخ سکه و طلا در بازار کمی پایین بیاید.

وی بیان کرد: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در شروع معاملات به نرخ ۴میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید و در ظهر امروز با ۲۰هزار تومان کاهش به نرخ ۴میلیون و ۶۰۰هزار تومان معامله شد.

وی عنوان کرد: سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز اکنون به نرخ ۴میلیون و ۴۲۰هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۳۰هزار تومان و سکه های گرمی هم ۸۶۵هزار تومان داد و ستد می شود.

کشتی آرای گفت: حباب سکه کوچک با افزایش مواجه بوده و در مجموع حباب سکه با ۴۰هزار تومان افزایش به ۴۸۰هزار تومان رسیده است.

وی درباره نرخ طلا توضیح داد: هر مثقال طلا به عنوان مبنای تعیین قیمت برابر با یک میلیون و ۸۲۰هزار تومان بود که تا ظهر به یک میلیون و ۸۰۸ هزار تومان کاهش یافت.

این فعال بازار طلا و جواهر گفت: هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار ۴۱۷هزار و ۵۰۰تومان معامله می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: