به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در این بازدید با تاکید بر لزوم تسریع در بازسازی مراکز وابسته به بانک که در آن حادثه آسیب دیدند، گفت: خوشبختانه هیچ خللی به روند خدمت رسانی به مشتریان وارد نشده است.
وی با بیان این که کارکنان بانک ملی ایران که در این حادثه دچار خسارت جانی و مالی شدند، به نحو مقتضی از سوی بانک مورد حمایت قرار گرفتند، اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد بیش از مشکل روحی ناشی از حادثه، مشکل دیگری برای کارکنان بانک پیش بیاید.
کریمی همچنین با حضور در جمع کارکنان چند شعبه بانک ملی ایران، ضمن بازدید و گفت و گو با آنها، رهنمودهای لازم برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان را ارائه کرد.
وی سپس در جمع مشتریان چند شعبه حاضر شد و با شنیدن پیشنهادها و انتقادهای آنها، دستورات لازم برای افزایش کیفیت خدمات را صادر کرد.
در این دیدارها حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور،مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه و بهزاد جلیلیان رییس اداره امور شعب استان کرمانشاه بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.