کد خبر: ۸۰۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۸۵
معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی:
معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه یک تصمیم ملی است و بنده از سوی جناب آقای دکتر دژپسند این اطمینان را می دهم که وزارت اقتصاد با تمام وجود از این طرح حمایت می کند.
وزارت اقتصاد تمام قد آماده حمایت و همراهی برای ادغام بانکهاست
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سپه، دکترعباس معمارنژاد خاطر نشان کرد: این موضوع تدبیری است که از سوی سران سه قوه به عنوان عالی ترین مقامات کشور و با تایید مقام معظم رهبری و همراهی ستاد کل نیروهای مسلح اندیشیده شده است.
وی بهبود کارایی و تنوع بخشی در پرتفوی بانکها، امکان نظارت بیشتر بانک مرکزی، ممانعت از رشد دارایی های سمی و منجمد نظام بانکی، کاهش هزینه های مالی و کسب قدرت بازار را بخشی از اهداف ادغام برشمرد و افزود: طرح ادغام تغییری است که در جهت رشد و کمال و توسعه نظام اقتصادی صورت می گیرد و قطعاً آثار این ادغام خدمت بهتر به نیروهای مسلح کشور خواهد بود.
دکتر معمارنژاد بر ضرورت نگاه به موضوع ادغام به عنوان یک پروژه مهم و ملی تاکید کرد و گفت: برای انجام صحیح این پروژه یک سری امور حقوقی و مالی نظیر برگزاری مجامع، تنظیم صورت های مالی و ارزش گذاری دقیق نیاز است و فصل الخطاب و مهم ترین عامل در این مسیر هماهنگی کامل بین ارکان مختلف ادغام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: