کد خبر: ۸۰۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۲۷۰
با همکاری بانک ملت؛
نخستین مرکز نوآوری با همکاری بانک ملت در دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر گشایش یافت
گشایش مرکز نوآوری در دانشگاه امیرکبیربه گزارش خبرداغ ، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم «افتتاح مرکز نوآوری مشترک دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتردانشگاه صنعتی امیرکبیر و بانک ملت» در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: طرح‌های توسعه‌ای بسیاری در این دانشگاه پیش بینی شده، چون تقاضا برای فعالیت‌های نوآورانه در این دانشگاه بسیار است.

سید احمد معتمدی افزود: در این مرکز نوآوری، بحث‌ها و فعالیت‌های سرمایه گذاری، بانکداری و اقتصادی صورت می‌گیرد، چون دانشجویان این دانشگاه علاقه‌مند به این فعالیت‌ها در عرصه‌های اقتصادی هستند.

وی گفت: دانشجویان در این مرکز نوآری با مهارت‌ها و روش‌های فعالیت در عرصه اقتصادی و بانکداری آشنا می‌شوند، البته می‌توانند فعالیت‌هایی در زمینه‌های پردازش دیتا‌ها و هوش مصنوعی هم داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: