کد خبر: ۸۰۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۹
حواشی مربوط به درگیری معاون باشگاه استقلال و دروازه‌بان سابق سرخ‌پوشان تمامی ندارد.
تهدید یک استقلالی توسط پیش‌کِسوت جنجالی پرسپولیس + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، درگیری فیزیکی بین علیرضا حقیقی،دروازه‌بان سابق پرسپولیس و علی خطیر معاون باشگاه استقلال به یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های اصلی این روزها تبدیل شده است.

 

مهرداد میناوند پایِ ثابت تمام حواشی‌هایی که یک سر آن به پرسپولیس مرتبط است با انتشار پستی حمایت همه جانبۀ خود را از حقیقی اعلام کرد. پیش‌کِسوت باشگاه پرسپولیس مقصر این درگیری را خطیر می‌داند و در اظهار نظر جالب حق او را بدتر از این برخورد می‌داند. نکتۀ جالب توجه در ارتباط با این پست اینستاگرامی، تشکر علیرضا حقیقی از میناوند بود.

 

 

مهرداد میناوند در صفحه شخصی خود نوشته است: «یک گل زدیم ، سه بار دیرک دروازه حریف لرزید.، یک پنالتی مسلم گرفته نشد و آن همه فرصت گل دیگر. پرسپولیس امروز سراپا حمله بود و بعد جریاناتی هدفمند مدعی می شوند که پرسپولیس خوب بازی نکرد هر چند کاپیتان سید جلال خوب گفت که چه جریاناتی در کار است . در جنگ بیرون از زمین برخی ها با هدف های مشخص برای تخریب تیم پرسپولیس دست بکار شده اند و حتی خودشان هم علنی جوسازی می کنند. آنها از طرح هیچ اتهامی دریغ نمی کنند و همه جوره هم چه از نظر برنامه ریزی سازمان لیگ و مسابقات و چه داوری نفع می برند. علنئ همه چیز علیه هت تریک قهرمانی پرسپولیس است اما تلاش می کنند آن را وارونه جلوه دهند چرا که از رقابت با پرسپولیس بیمناک هستند. در چنین شرایطی باز هم می گویم که باشگاه پرسپولیس باید مراقب جنگ بيرون از زمین باشد و در این نبرد پیروز شود و تیم را همه جوره ساپورت کند . الان کوچکترین غفلت جبران ناپذیر خواهد بود. همین که می خواهند به وقت ارائه بهترین بازی هم عملکرد تیم را زیر سوال ببرند خود نشان دهنده خیلی چیزها ست و اینجاست که باید بشدت مراقب بود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: