کد خبر: ۸۰۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
دروازه بان ملی پوش سابق فوتبال ایران دقایقی قبل با انتشار یک لایو کوتاه به دنبال کنندگان خود پیام داد که اخبار مربوط به بازداشت وی صحت ندارد.
علیرضا حقیقی: بازداشت نشده‌ام/ فردا همه چیز را افشا می‌کنمبه گزارش خبرداغ ، علیرضا حقیقی پشت فرمان خودرو شخصی و به همراه دو نفر از دوستانش دقایقی قبل در قسمت لایو اینستاگرام حاضر شد و نکات کوتاهی رابه زبان آورد.

 

او اعلام کرد که به تازگی تمرین دوم امروز خود را به پایان برده و  تنها به این دلیل به لایو اینستاگرام آمده تا برخی نگرانی ها را برطرف کند. حقیقی با اشاره به اخبار مندرج در رسانه ها گفت که چند سایت و خبرگزاری اخبار کذبی را منتشر کرده بودند که به آنها اطلاعات غلط داده بودند. در نهایت من فردا در مصاحبه ای مفصل درباره همه چیز صحبت خواهم کرد.

 

به نظر می رسد هدف حقیقی از این لایو تنها بیان این نکته بوده که موضوع بازداشت وی صحت ندارد.

 

علی خطیر ادعا کرده در جریان یک نزاع ناگهانی در مجموعه انقلاب، حقیقی با سر به بینی او ضربه زده و بینی او را شکسته است اما حقیقی با رد این موضوع قصد دارد فردا درباره آن صحبت کند.

 

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: