کد خبر: ۸۰۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۶۸
عضو سابق هیئت داوری اتاق ایران گفت: بارها شاهد بودیم که بازرسان مراجعه می‌کردند و چون تولید کننده مفاصا حساب می‌خواست و برخی از منابع اش قفل شده بود حاضر بود تعهد بدهد که عملکرد آنها 10 ساله بررسی شود زیرا کار آنها گیر بود و باید قبول می‌کردند و این تاکتیک شرم آوری بود که باید به این دلیل در محاکم قضایی علیه تامین اجتماعی و شرکت بازرسی اعلام جرم می‌شد.
بازرسان تامین اجتماعی از تاکتیک شرم آوری استفاده می‌کنند/ باید علیه تامین اجتماعی اعلام جرم می‌شد

به گزارش خبرداغ ، جهانبخش نورایی در گفت‌وگو با  ایلنا با انتقاد از تخلفات بازرسان تامین اجتماعی گفت: با وجود آنکه دولت مصوب کرده بررسی عملکرد بیمه از ده سال به یک سال کاهش پیدا کند اما در عمل شاهد بودیم که هیچ کدام از حوزه‌ها به این بخشنامه عمل نمی‌کردند.

وی ادامه داد: بارها شاهد بودیم که بازرسان مراجعه می‌کردند و چون تولید کننده مفاصا حساب می‌خواست و برخی از منابع اش قفل شده بود حاضر بود تعهد بدهد که عملکرد آنها 10 ساله بررسی شود زیرا کار آنها گیر بود و باید قبول می‌کردند و این تاکتیک شرم آوری بود که باید به این دلیل در محاکم قضایی علیه تامین اجتماعی و شرکت بازرسی اعلام جرم می‌شد.

وی در خصوص افزایش مالیات در بودجه سال آینده گفت: اگر مؤدی به مالیات خود اعتراض کند پرونده به هیات می‌رود و اگر اعتراض مورد قبول واقع نشود، باید جریمه بدهد. سوال اینجاست حالا اگر اعتراض قبول شد آیا این ممیز مالیاتی هم جریمه می دهد؟

نورایی تاکید کرد: ما اکنون مالیات نمی‌دهیم بلکه داریم خراج می‌دهیم و متاسفانه پارلمان بخش خصوصی نتوانسته از حق اعضای خود دفاع کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: