کد خبر: ۸۰۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۸۷
حواشی ضیافت پنالتی‌ها در دیدار پرسپولیس و پدیده، همچنان در فضای مجازی ادامه دارد.
پاسخ سنگین مهرداد میناوند به ستاره حاشیه‌ساز استقلالی+ عکسبه گزارش خبرداغ ، در مرحلۀ یک‌چهارم پایانی رقابت‌های جام حذفی ایران روز گذشته دو تیم فوتبال پرسپولیس و پدیده شهر خودرو به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت سرخ‌پوشان موفق شدند در ضربات پنالتی از سد حریف خود عبور کنند.

 

دقایق پایانی این دیدار  حاشیه‌هایی نیز در پی داشت. بهنام برزای که سابقۀ حضور در تیم استقلال تهران را هم در کارنامۀ خود دارد، پس از گل کردن ضربۀ پنالتی خود حرکاتی را انجام داد که خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت. این موضوعواکنش مهرداد میناوند را هم‌ درپی داشت.

 

با این حال برزای واکنشِ پیشکسوت پرسپولیس را بی‌جواب نگذاشت و در صفحۀ شخصی خود در فضای مجازی پاسخ او را داد. اما  این جنجال‌ها به همین‌جا ختم نشد، چراکه باز هم میناوند در صفحۀ شخصی خود با اشتراک‌گذاری عکسی در نبرد با دیوید بکهام، به نوعی رزومۀ موفق خود را به رخِ برزای کشید.

 

گفتنی است مهرداد میناوند حدود 3 سال عضو باشگاه اتریشی اشتروم گراتس بوده و به همراه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم‌های بزرگی نیز قرار گرفته است.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: