کد خبر: ۸۰۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۴۴۲
مدیریت شعب استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به اتفاق معاون اجرائی، معاون مالی و اداری و رئیس شعبه مرکز از کارخانه اختر لبن تبریز بازدید کردند.
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از کارخانه اختر لبن تبریزبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ،  در راستای حمایت از تولید داخلی، مشتری مداری و ارج نهادن به فعالیت و مساعی شرکت اختر لبن در ایجاد اشتغال در استان شهرود مدیرشعب استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بانک ایران زمین از کارخانه اختر لبن استان تبریز بازدید و با مدیر عامل کارخانه آقای شهرام برادران ماشینچی گفتگو کردند.
در ابتدا مدیر عامل کارخانه به تشریح و تبین فعالیت های کارخانه در زمینه تولید محصولات لبنی از جمله پنیر لیقوان با قدمتی حدوداً 20 ساله پرداخته و اظهار داشت: که این محصولات به اقصی نقاط کشور و همچنین به برخی کشور های همجوار و همسایه از جمله بازار هدف که کشور های عربی است صادر می شود.
در ادامه شهرود مدیراستان، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل این کارخانه جهت ایجاد اشتغالزایی در منطقه، خواستار گسترش همکاری فی مابین بانک و کارخانه اختر لبن شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: