کد خبر: ۸۰۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۷۶
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: قیمت سکه از ابتدای هفته تاکنون ۲.۵ درصد افزایش داشته به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۴ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان رسیده است.
سکه باز هم ۴۰ هزار تومان گران شد/ طلا به ۴۰۷ هزار رسیدبه گزارش خبرداغ ، محمد کشتی آرای با بیان این مطلب افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت ۴میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون ۴۲۰ هزار تومان، ربع سکه نیز یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان و سکه های گرمی ۷۸۶ هزار تومان داد و ستد می شود.

وی بیان کرد: به دلیل نبود تقاضا برای خرید سکه، شاهد حباب سکه به ۴۲۰ هزار تومان هستیم .

وی ادامه داد:‌ افزایش قیمت جهانی و همچنین بالارفتن نرخ ارز در افزایش قیمت سکه و طلا در بازار ایران تاثیر داشته است.

وی درباره قیمت طلا گفت:‌هر مثقال طلا به عنوان مبنای تعیین قیمت امروز به یک میلیون و ۷۶۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۷ هزار تومان شده است.

کشتی آرای درباره میزان داد و ستد در بازار سکه وطلا توضیح داد: میزان خرید و فروش در این بازار بسیار کم شده است و در مقابل افزایش قیمت ها شاهد کاهش تقاضا در بازار هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: