کد خبر: ۸۰۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۶
وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری نوشت که مقامات دولت آمریکا تلاش می‌کنند انزوای بین‌المللی خود را پشت نشست ورشو پنهان کنند
ظریف: آمریکا می‌خواهد انزوای خود را پشت نشست ورشو پنهان کندبه گزارش خبرداغ ، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در پیامی در توئیتر به برگزاری کنفرانس ورشو واکنش نشان داد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: در حالی که ایران، روسیه و ترکیه نشستی در سوچی (روسیه) برای کارکردن بر روی صلح در سوریه آماده می‌کنند و دادگاه سازمان ملل توجیهات آمریکا را رد کرده و آماده صادر کردن حکم درباره سرقت اموال ایران توسط آمریکاست، مقامات دم‌دمی مزاج ترامپ تلاش دارند تا بی قانونی دائمی و انزوای جهانی خود را پشت نمایشی در ورشو پنهان کنند.

امروز نیز وزیر خارجه ایران در یک نشست با خبرنگاران رسانه های خارجی که برای پوشش اخبار مربوط به سالگرد پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن در تهران حضور یافتند گفت: نشست ورشو که امروز قرار است با حضور 60 کشور در لهستان برگزار شود شروع نشده مرده است. 

آمریکا ماه گذشته برگزاری یک نشست در ورشو درباره ایران را اعلام کرده بود. با این وجود بعد از گذشت چند روز و عدم استقبال از این نشست ضد ایرانی توسط کشورهای دیگر، وزارت خارجه آمریکا و لهستان موضوعات محوری نشست را تغییر داده و ترجیح دادند از بیان نام ایران در آن خودداری کنند و بر موضوعات کلی‌تر درباره بحرانهای خاورمیانه بسنده کردند.


انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: