کد خبر: ۸۰۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۷
سعید نمکی در حاشیه بازدید از طرح‌های درمانی اصفهان گفت: برای تأمین داروهای پایه اقدامات لازم را برای کمک به افراد نیازمند انجام داده‌ایم و تا پایان سال آینده هیچ مشکلی نداریم و مردم نگران تهیه دارو نباشند.
سرپرست وزارت بهداشت: مردم نگران تهیه دارو نباشند

سرپرست وزارت بهداشت گفت: منابع مورد نیاز طرح تحول نظام سلامت را تأمین می‌کنیم و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سعید نمکی عصر (جمعه) در حاشیه بازدید از طرح‌های درمانی اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای تأمین داروهای پایه اقدامات لازم را برای کمک به افراد نیازمند انجام داده‌ایم و تا پایان سال آینده هیچ مشکلی نداریم و مردم نگران تهیه دارو نباشند.

وی افزود: دنبال راهکارهایی هستیم تا ضمن پیشگیری، به کمتر شدن هزینه مردم در حوزه دارو کمک کنیم و در این جهت بسیج همگانی را برای کاهش و کنترل بیماری‌های غیر واگیردار مثل انواع سرطان‌ها، دیابت، قلبی و عروقی تدارک دیده‌ایم و دنبال خدمت صادقانه به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان جامعه هستیم.

نمکی گفت: برای کمک به بیماران به خصوص بیماران خاص بسته‌های مختلفی از جمله ماندگاری طبیب در مناطق محروم، حمایت از بیماران صعب‌العلاج و کاهش پرداخت از جیب بیماران را تدارک دیده‌ایم و مصمم هستیم طرح تحول نظام سلامت را با جدیت دنبال کنیم تا بتوانیم به مردم ایران خدمت رسانی شایسته انجام دهیم.

سرپرست وزارت بهداشت ادامه داد: گرفتن فرانشیز از بیماران بیمه تأمین اجتماعی که چند وقتی است مطرح شده، منتفی شده و باید دنبال طرح‌هایی باشیم که خدمت رسانی را بیشتر و بهتر کند، این مردم استحقاق بیشترین و بهترین خدمات هستند و نباید در زمان بیماری مشکلی بر دردشان اضافه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: