کد خبر: ۸۰۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۲۵۵
رئیس اداره کارت و شبکه پرداخت بانک ایران زمین در مراسم رونمایی از هدیه کارت گفت : بانک ایران زمین درهشتمین همایش بانکد اری الکترونیکی و نظام های پرداخت به بازدید کنندگان از غرفه بانک، شارژویژه هدیه میدهد.
خدمتی دیگر از بانک ایران زمین / هدیه کارت با قابلیت شارژ در هر زمان و مکان
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: محمود ساوسی رئیس اداره کارت و شبکه پرداخت در مراسم رونمایی ازمحصول جدید بانک ایران زمین به نام "هدیه کارت" گفت :جایزه ویژه ای به بازدید کنندگان از غرفه بانک و دریافت کنندگان هدیه کارت تعلق می گیرد.
ساوسی گفت: در راستای ارائه خدمات و سرویس های متناسب با نیاز مشتریان، بانک ایران زمین کارت هدیه ای با قابلیت شارژ به مبلغ دلخواه در هر زمان ومکان عرضه کرده است.
ساوسی در ادامه افزود: پیش از این، تهیه کارت هدیه با پیچیدگی هایی روبرو بود وبانک ایران زمین با ارائه این کارت مشکلات تهیه کارت هدیه را برطرف کرد و مشتریان می توانند این محصول را از شعب بانک ایران زمین انتخاب و از طریق درگاه شارژهدیه کارت ایران زمین به آدرس:giftcard.izbank.ir کارت خود را شارژ کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: