کد خبر: ۸۰۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۴۵۰
همزمان با هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، بانک ایران زمین ازدو محصول دیجیتالی خود رونمایی کرد.
رونمایی از دو طرح هدیه کارت و (ایران زمین بوم izboom )به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ روز سه شنبه نهم بهمن ماه 1397 همزمان با افتتاح هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت ،در محل غرفه بانک ایران زمین رونمایی از دو طرح هدیه کارت و ایران زمین بوم (izboom ) با حضور پور سعید مدیر عامل ، دکتر سلطانی فیروز رئیس هیئت مدیره و دکتر قربانی عضو هیئت مدیره این بانک انجام شد .
در مراسم رونمایی طرح هدیه کارت، عبدالمجید پورسعید گفت : برنامه و سیاست ما در این دوره بر آن است که بااستفاده از امکاناتی که تکنولوژی در اختیار ما قرار داده محصولات بانکی جدید ی ارائه دهیم و در همین راستا برنامه ریزی کرده ایم و در صدد هستیم تا مرتبا خدمات بانکی و محصولات جدیدی را به مردم کشورمان ارائه نماییم .
وی در خصوص حضور بانک ایران زمین در همایش ها و نمایشگاهها افزود :هدف ما معرفی طرح های جدید و شناساندن خدمات بانک ایران زمین به مردم است، تا بتوانند با استفاده از این خدمات ارائه شده ارزش افزوده بیشتری برای خود ایجاد کنند .
وی افزود : امروز دو محصول رونمایی شده است و این روال با تولید محصولات جدید ادامه خواهد داشت .
پور سعید در ادامه گفت : با هدف خدمت گذاری به مردم با افتخار تلاش می کنیم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: