کد خبر: ۸۰۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۴۱۷
هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور و سخنرانی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی و مقامات ارشد بانکی و اقتصادی روز سه شنبه 9 بهمن 97 در سالن همایش های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.
هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه ، هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور و سخنرانی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی و مقامات ارشد بانکی و اقتصادی روز سه شنبه 9 بهمن 97 در سالن همایش های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.
«فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده»، «رمز ارزها»، «سامانه‌های پرداخت جایگزین»، «فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز»، «تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش‌های مقابله با آن» و« تحول دیجیتال» شش محور اصلی این همایش هستند. همچنین «تبیین و بررسی روندهای صنعت بانکداری و پرداخت با استفاده از فناوری‌ بلاک‌چین»، «تبیین و بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت»، «تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات با فناوری بلاک‌چین»، «بررسی و تبیین موانع و چالش‌های پیش‌روی صنعت بانکداری و پرداخت»، «تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه ارز رمزها»، «تببین و بررسی فضای جدید کسب و کار مالی» اهداف همایش بانکداری الکترونیک در هشتمین دوره است.

شایان ذکر است مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه ضمن حضور در افتتاحیه این همایش از نمایشگاهی تخصصی که جهت معرفی دستاوردهای سـازمان‌های ارائه‌کننده خدمات بانکی کشور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شده بود، بازدید نمودند. گفتنی است در این نمایشگاه بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری وشرکت‌های ارائه خدمات بانکی آخرین دستاوردها، خدمات، محصولات و توانمندی‌های خود را معرفی و عرضه می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: