کد خبر: ۸۰۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۱۹۱
وزیر نیرو از افتتاح تعدادی طرح آبی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.
افتتاح طرح‌های آبی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب/ فعال شدن کارگروه بررسی حقابه در وزارت نیروبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رضا اردکانیان در جریان سوال پورحسین شقلان نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس در خصوص نحوه هزینه‌کرد منابع تخصیص یافته از صندوق توسعه ملی و حفظ حقابه‌داران اظهار داشت: اقدامات راهبردی در زمینه حفظ حقوق حقابه ایران تا کنون صورت گرفته است.

وزیر نیرو افزود: در همین زمینه تعدادی طرح آبی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود. در خصوص موضوع حقابه هم کارگروهی در وزارت نیرو فعال کردیم که مستندات و مدارک لازم در حال بررسی است.

وی در ادامه سخنانش به بازدید از مناطق دارای حقابه اشاره کرد و گفت: پس از بازدید از منطقه پارس‌آباد برای حقابه آن و همچنین سایر مناطقی که موضوع حقابه در آن مطرح است به پیشرفت‌های خوبی نائل شدیم.

اردکانیان بر همین اساس اضافه کرد: در وزارت نیرو ضمن نظارت کامل مسئولیت اجرای عادلانه حقابه را برای حفظ حقوق حقابه‌داران در حوزه‌های آبریز در اولویت قرار داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: