به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، در این کنفرانس که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی ، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ و معرفی برگزیدگان جایزه تعالی ارتباطات و بازاریابی برگزار شد، بیمه "ما" موفق به دریافت تقدیرنامه جایزه ملی تعالی شد.
به نقل از پایگاه خبری کنفرانس
ارتباطات بازاریابی و برندینگ ، دکتر مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس، با
اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستین
بار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاههای اقتصادی
برگزیده اهدا شد، از همسو بودن فعالیتهای بازاریابی بنگاه با استراتژیهای
سازمان، ایجاد برنامههای ترفیعی ساختاریافته در نتیجه فعالیتهای
ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با
مخاطب، بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامههای ارتباطات
بازاریابی در توفیق سازمان به عنوان شاخصهای مورد توجه در فرآیند شناسایی
بنگاههای شایسته دریافت این جایزه نام برد