کد خبر: ۷۹۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۰
روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی از همراهی و مدارا با کشاورزان خسارت دیده در زمینه وصول مطالبات خبرداد.
مدیرعامل بانک کشاورزی: با کشاورزان خسارت دیده در زمینه وصول مطالبات همراهی و مدارا می کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی،خدارحمی با اعلام مطلب فوق به امهال سه ساله بدهی کشاورزان خسارت دیده و اجرای مصوبه دولت اشاره کرد و افزود: بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم به زودی در شعب این بانک آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: متناسب با میزان اعتبار تخصیص یافته، بدهی کشاورزان خسارت دیده مشمول مصوبه دولت را به تدریج و به مدت 3 سال امهال خواهیم کرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی اضافه کرد: دستورات لازم به شعب این بانک در سراسر کشور ابلاغ شده است تا پیگیری های معمول در مورد بدهی های کشاورزان خسارت دیده  مشمول مصوبه فوق را متوقف کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: