کد خبر: ۷۹۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی ۳ پیشنهاد جدید نمایندگان برای افزایش میزان حقوق کارگران در سال ۹۸ خبر داد.
پیشنهاد افزایش حقوق کارگران به ۳ میلیون تومان
به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: محمود شکری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت معیشتی کارگران، گفت: با توجه به اینکه بررسی لایحه بودجه 98 در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است، بنابراین پیشنهادات متعددی از سوی نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده مطرح شده است.


وی افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس، حدود 3 پیشنهاد را برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده و طبق بودجه 98 مطرح کرده‌اند که این پیشنهادات به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس گزینه‌های افزایش 30 درصدی، 25 درصدی و حداقل 3 میلیون تومان را برای کارگران پیشنهاد کرده‌اند که این پیشنهادات برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون تلفیق ارائه شده است.

شکری با تأکید بر اینکه هنوز هیچ تصمیمی برای میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده اتخاذ نشده است، گفت: همه گزینه‌‌هایی که برای میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده مطرح است، در حد پیشنهادات نمایندگان است و تصمیمات نهایی باید در صحن مجلس و با رأی اکثریت نمایندگان صورت گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند تا کمترین آسیب در سال آینده به کاگران از نظر حقوق و دستمزد و سطح معیشت وارد شود، البته منابع نیز محدود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
0
ببخشید از کی تا حالا مجلسی ها مسئول تعیین حقوق کارگران شده اند؟یعنی این دوستان الف و ب قانون کار را هم نمی دانند که شورای عالی کار مسئول این کار است نه نمایندگان مجلس؟ظاهرا نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس عده ای را به هذیان گویی انداخته است صرف نظر از این که این مطلب به نمایندگان مجلس ربطی ندارد چون تامین کننده بودجه این کار نیستند،به فرض محال وقوع 70 درصد بنگاههای اقتصادی که از نوع کوچک و چند نفره هستند در همان ماه اول تعطیل خواهند شد و اصلا حقوقی در کار نخواهد بود که 1 میلیون تومان باشد یا 10 میلیون تومان
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: