کد خبر: ۷۹۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
تعداد بازدید: ۴۵۷
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور از حباب ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه خبر داد.
چرا سکه ۲۵۰ هزار تومان حباب دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور از حباب ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه خبر داد.

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره آخرین وضعیت طلا و سکه در بازار گفت: امروز حباب سکه ۲۵۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به نوسان بازار طلا تصریح کرد: هم اکنون وضع بازار طلا چندان مناسب نیست، بنابراین خرید و فروش به نسبت گذشته کمتر شده است.

محمدولی گفت: اوضاع کنونی اقتصادی و تحریم‌ها موجب کاهش خرید و فروش مسکوکات طلا شده است، به همین دلیل خرید طلا مقرون به صرفه نیست.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور، گرایش مردم به بازار طلا کمتر شده و بیشتر به سمت بدلیجات است چرا که قیمت آن برای خریدار به صرفه‌تر است.

محمدولی گفت: امیدواریم که روند بازار، روند مثبتی را درپیش گیرد که این امر مستلزم ثبات نسبی نرخ ارز است.

وی یادآورشد: از دیدگاه کارشناسان خرید طلای آب شده از طرف مردم خطرناک است، زیرا افراد غیرخبره توانایی تشخیص عیار طلای آب شده را ندارند و خرید طلای آب شده و خروج آن توسط مردم از بازار از حجم مواد اولیه موجود در کسب‌وکار صنف طلا می‌کاهد.

امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان فروخته شد. در بازار آزاد، هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۸ هزار تومان معامله شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: