کد خبر: ۷۹۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۷۲
عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملّی ایران ضمن حضور در شعبه ممتاز ولایت با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران بر توجه ویژه به افزایش رضایتمندی مشتریانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در بازدید خود از عملکرد این شعبه در زمینه جذب منابع اظهار رضایت کرد.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی بانک افزایش رضایتمندی مشتریان است، اظهار داشت: نظام بانکی کشور شعبه محور است، بنابراین یکی از الزامات مهم مدیریت، نظارت دقیق و منظم بر عملکرد شعب است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: با توجه به فعالیت های مناسب و مطلوب این شعبه، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان باید بیش از پیش افزایش یابد تا زمینه ساز تعامل، جذب مشتریان و فرصتی جهت سودآوری برای بانک باشد.

شایان همچنین خواستار معرفی و استفاده هرچه بیشتر از دستاوردهای انفورماتیکی بانک شد و بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانکی و جذب و حفظ منابع تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: