کد خبر: ۷۹۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۳۵۶
بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش های تحقیقات تبلیغات و فعالیت های متعارف روابط عمومی و رتبه سوم را در بخش های تبلیغات محیطی و طراحی و معماری گرافیکی کسب کرد.
درخشش بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران و کسب شاهین طلایی
به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» از بین 350 آثار و فعالیت های تبلیغاتی بانک ها، سازمان ها، شرکت ها که به بوته داوری گذاشته شد، 45 اثر برگزیده گردید که 5 اثر برگزیده این جشنواره به بانک سپه تعلق گرفت.
براساس این گزارش با توجه به اینکه در این جشنواره بخش ویژه به «تبلیغات کالای ایرانی» اختصاص یافته و برترین آثار تبلیغات کشور طی یک سال اخیر براساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند، بانک سپه با هدف گذاری و برنامه ریزی تبلیغاتی برای سال جاری که سال حمایت از تولید و کالای ایرانی بود با ساخت تیزر نقش بانک در حمایت از کالای ایرانی در ماه مبارک رمضان موفق شد در بین کلیه بانک ها، سازمان ها و شرکت های شرکت کننده رتبه نخست و شاهین طلایی این بخش را از آن خود کند.
شایان ذکر است در این مراسم دکتر محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرفسور احمد روستا، استاد برجسته و مطرح دانشگاههای کشور، دکتر محمود دهقان، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی و شمار کثیری از استادان و متخصصان عرصه های روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: