به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، قدیمی معاون عملیات بانکی با ابراز خرسندی از دیدار همکاران تلاش در جهت ارائه و معرفی خدمات بانکداری مدرن به مشتریان را از اهم وظایف عنوان کرد و گفت: بانک ایران زمین جلب رضایت مشتریان را به عنوان ضروری ترین عامل موثر خود در تبلیغات و برند سازی می داند و به همین منظور ازکلیه همکاران خواست تا ضمن تکریم ارباب رجوع و رعایت آراستگی ظاهری شعب و کارکنان با اطلاع از وضعیت منابع شعبه تلاش و برنامه ریزی لازم جهت دست یابی به اهداف تعیین شده در همه زمینه ها را در اولویت های روزانه خود قرار دهند.