کد خبر: ۷۹۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۶۰۲
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران:
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران بازاریابی و ورود به بازارهای نوین و نیز موضوع ارتقای کیفیت را رئوس مأموریت مدیر جدید هتل لاله تهران عنوان کرد و افزود: «مسیر خوبی آغاز شده و امیدواریم که در سطح ارائه خدمات هم شاهد ارتقای جدی باشیم تا در حوزه خدمات در صنعت هتل‌داری الگو باشیم.»
هتل لاله تهران باید در صنعت هتل‌داری الگو باشدجلسه معارفه عمادالدین امیری مدیر جدید هتل بین‌المللی لاله تهران دیروز 24 آذر 1397با حضور علی جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران برگزار شد.

به گزارش سرویس گردشگری خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، علی جیرفتی در این نشست مهم‌ترین مزیت رقابتی هتل لاله تهران را رفتار و برخورد حرفه‌ای پرسنل با میهمانان رشمرد و بر حفظ و تقویت این موضوع تأکید کرد. 

او با بیان این‌که بیش از 20 سال از آخرین بازسازی هتل لاله تهران گذشته است، گفت: «قریب به 9 ماه برای پروژه بازسازی کار مطالعاتی انجام شده است و بازسازی سه طبقه هتل از این هفته رسماً آغاز می‌شود.»

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران بازاریابی و ورود به بازارهای نوین و نیز موضوع ارتقای کیفیت را رئوس مأموریت مدیر جدید هتل لاله تهران عنوان کرد و افزود: «مسیر خوبی آغاز شده و امیدواریم که در سطح ارائه خدمات هم شاهد ارتقای جدی باشیم تا در حوزه خدمات در صنعت هتل‌داری الگو باشیم.»



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: