کد خبر: ۷۹۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۴۴۴
سامانه پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی کشور عملیاتی شد.
اطلاعیه بانک ملی ایران در خصوص عوارض خروج از کشور

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک و سهولت در انجام امور بانکی و پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی و با توجه به فعال شدن سامانه پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور، از فردا مورخ 14 آذر ماه در شعب غیر مرزی بانک ملی ایران عوارض به صورت نقدی دریافت نخواهد شد.
در فاز اول این طرح تمامی شعب غیرمرزی کشور از دریافت وجوه یاد شده از طریق فیش نقدی خودداری نموده و مراجعان محترم می توانند به منظور پرداخت وجوه عوارض خروج از کشور از طریق درگاه ها و کانال های پرداخت الکترونیک اقدام نمایند.
درگاه ها و کانال های پرداخت الکترونیک بانک ملی ایران به شرح ذیل می باشد:
1- درگاه پرداخت اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور
2- دستگاه های POS
3- دستگاه های CASHLESS
4- دستگاه های کیوسک
5- اپلیکیشن موبایلی بله
6- اپلیکیشن موبایلی ایوا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
با درگاه پرداخت ارزی Mina Exchange (مینا اکسچنج) ، تجارت خود را به فراتر از مرزها گسترش دهید. :
* میخوای مشتریات از هر جای دنیا تو اپلیکیشن، سایت یا فروشگاهت توان پرداخت مستقیم داشته باشن و روی سایتت درگاه پرداخت ارزی داشته باشی؟

* نرم افزار یا سایت یا فروشگاهی داری که میخوای روش درگاه پرداخت بین المللی داشته باشه؟

* نیاز به یک فروشگاه اینترنتی متصل به درگاه پرداخت آنلاین خارجی داری که محصولی رو تو سطح بین المللی به مشتریان خارجی بفروشی؟

* میخوای محصولات یا خدماتت در ebay (ای بی) و Amazon (آمازون) و چند سایت دیگه، برای فروش قرار بگیره؟

*مشتری خارجی داری ولی برای دریافت پول مشکل داری؟

با استفاده از خدمات Mina Exchange (مینا اکسچنج) در ارائه درگاههای پرداخت آنلاین ارزی، تجارت خودتون رو جهانی کنید و بدون محدودیت های مرزی، و با ارزهایی مثل دلار و یورو ، خدمات و یا محصولاتتون رو به مشتریان خارجی بفروشید.
میتونید به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنید، و اینکه روی سایت خودتون درگاه ارزی رو درخواست بدید و یا محصولات یا خدمات تون رو در سایت فروشگاهی Mina Eshop (مینا ایشاپ) ، که متصل به درگاه پرداخت آنلاین ارزی هست و همزمان بصورت خودکار در ebay (ای بی) و چند سایت دیگه هم قرار میگیره،ثبت کنید و فروش جهانی خودتون رو شروع کنید.
دریافت درگاه پرداخت ارزی بین المللی
https://Mina-Exchange.com
(مینا اکسچنج)
و قراردادن موارد فروش در سایت
https://MinaEshop.com (مینا ایشاپ)
رایگان هست.

مینا اکسچنج مسیر شما را برای دسترسی به بازارهای جهانی و کسب درآمدهای ارزی، هموار می‌کند، فقط لازم است تصمیم بگیرید و با Mina Exchange تماس بگیرید
https://mina-exchange.com
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: