
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری
ضمن عرض خیر مقدم به تشریح عملکرد شعب در پایان آبان ماه پرداخت و نحوه
ترکیب منابع بویژه منابعی نظیر سپرده های قرض الحسنه و ارائه انواع خدمات
ال سی داخلی و ضمانت نامه را جهت کاهش هزینه ها ضروری و با اشاره به شعب
دارای رشد: برنامه ریزی، زمان بندی، شناسائی نقاط ضعف و پوشش آنها به نحو
احسن را مهم ارزیابی و از نکات موثر رشد و نمو شعب دانست.
وی با اشاره به تاریخچه بانکداری در ایران و کاربرد اقسام متفاوت سیستم
های ذخیره اطلاعاتی، توجه به بانکداری دیجیتال و فراهم آوردن زیر ساخت مورد
نیاز را امری اساسی و اجتناب نا پذیر در عصر ارتباطات دانست و با اشاره به
روند سریع و رو به رشد استارت آپ ها و فین تک ها در این عرصه اظهار داشت:
امیدوارم کلیه همکاران با وفاق، همدلی وهمچنین تلاش و پشتکار نسبت به
برشمردن مزیت های کیفی و کمی خدمات الکترونیک برای مشتریان و نیز تبلیغ
خدمات متنوع بانک پرداخته تا زمینه رشد و کسب سهم از این بازار به نحو
مطلوب صورت پذیرد.
سبزواری
خواستار تشویق هر چه بیشتر مشتریان جهت استفاده از خدمات بانکداری
الکترونیک شد و همکاران را به شناسایی علایق مشتریان در نحوه دریافت خدمات و
ارائه بسته های خدماتی متنوع ترغیب کرد.
تاکید
بر بهداشت پرونده های اعتباری و پیگیری مطالبات غیر جاری و تعیین تکلیف
آنها از مطالب پایانی که در این جلسه توسط مدیراستان مطرح شد.