کد خبر: ۷۹۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۲۳۸
سران قوا در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی، درباره قانون چک تصمیم گرفته اند که به زودی جزییات آن از سوی عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی خبررسانی خواهد شد. به گفته همتی، با تصویب سران قوا، از این پس پرداخت چک تضمینی صرفا در وجه گیرنده چک (ذینفع) امکان پذیر است.
خبر مهم رئیس کل بانک مرکزی از مصوبه سران قوا در مورد چک تضمینی: پرداخت چک تضمینی صرفا در وجه گیرنده امکان پذیر است / ظهرنویسی و انتقال چک تضمین شده به دیگری، فاقد اعتبار خواهد بود

سران قوا در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی، درباره قانون چک تصمیم گرفته اند که به زودی از سوی عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی خبررسانی خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، عبدالناصر همتی در این باره گفت: به موجب تصویب سران قوا، از این پس پرداخت چک تضمینی صرفا در وجه گیرنده چک (ذینفع) امکان پذیر است.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: همچنین بر اساس این تصمیم، ظهرنویسی و انتقال چک تضمین شده به دیگری فاقد اعتبار خواهد بود.

گفتنی است جزییات تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی، بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: