کد خبر: ۷۹۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۶
کارخانه تصفیه و بسته بندی کشمش معراجی‌فر با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،استاندار، نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان و جمعی دیگر از مقامات کشوری و استانی روز پنج شنبه اول آذر در شهرستان ملایر افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.
با حضور وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت: بهره برداری از طرح‌های تولیدی کشاورزی در استان همدان با مشارکت بانک کشاورزی به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب  بانک کشاورزی استان همدان، برای بهره برداری از این واحد تولیدی با ظرفیت 1200 تن در سال، 30 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات پرداخت و ظرفیت اشتغال 45 نفر فراهم شد.
بر اساس این گزارش، همچنین طرح 51 هکتاری سیستم آبیاری نوین با تسهیلات 1میلیارد و 230 میلیون ریالی بانک کشاورزی در آورزمان افتتاح و زمینه ساز اشتغال 9 نفر شد.
کلنگ زنی کارخانه تولید قند از چغندر قند، بازدید از پروژه 82 هکتاری سیستم آبیاری نوین و افتتاح 109 پروژه آبیاری نوین در سطح 2200 هکتار در شهرستان نهاوند به صورت همزمان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به استان همدان بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: