کد خبر: ۷۹۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۶
در ملاقات هفتگی مدیرعامل بانک کشاورزی با تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مشکلات و درخواست های تولید کنندگان وفعالان بخش کشاورزی رسیدگی شد.
در ملاقات هفتگی مدیرعامل بانک کشاورزی با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام گرفت:رسیدگی به مشکلات و در خواست های تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی عصر روز دوشنبه 5 آذرماه سال جاری ، «قاسم ساعدی» نماینده محترم مردم دشت آزادگان و هویزه، «علی بختیار» نماینده محترم مردم گلپایگان و خوانسار،«علی محمد مرادی» نماینده محترم مردم قروه و دهگلان،«حمید بنایی» نماینده محترم مردم گناباد و «سید مهدی فرشادان» نماینده محترم مردم سنندج به همراه تعدادی از کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی، در بانک کشاورزی حضور یافتند و در دیدارهای جداگانه و درگفت و گویی صمیمانه و مستقیم با مدیرعامل این بانک، برخی از مشکلات و درخواست های فعالان این بخش مورد رسیدگی قرار گرفت.

روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در جریان این ملاقات ها، با تأکید بر تعامل دوجانبه برای شناسایی و پاسخگویی به نیازهای بخش کشاورزی ، دستور لازم برای پیگیری در خواست های مطرح شده از جانب فعالان بخش کشاورزی را صادر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: