کد خبر: ۷۹۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۵
کارگاه آموزشی "بررسی خواص رئولوژی بتن تازه" در کیش برگزار شد.
کارگاه آموزشی بررسی خواص رئولوژی بتن تازه در کیش برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این کارگاه آموزشی که صبح روز چهارشنبه 30 آبان ماه در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد، مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران در خصوص نسل بتن های جدید، دامنه کاربرد وسیع آن در صنعت ساختمان، بررسی تأثیر عیار سیمان بر رئولوژی و خواص مکانیکی بتن سخنرانی کرد.

وی همچنین بر ضرورت هر چه بیشتر توجه ویژه مهندسان، تولیدکنندگان و سازندگان به استفاده از بتن‌های نسل جدید همچون بتن خود تراکم تأکید کرد.

در خاتمه برگزاری این کارگاه آموزشی که جمعی از مهندسان، دانشجویان و علاقمندان به رشته عمران و ساختمان حضور داشتند، معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش به سوالات حاضران پاسخ داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: