کد خبر: ۷۹۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۶۲۵
اینستاگرام نیز به پیروی از سایر شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده که قصد دارد طراحی صفحه پروفایل کاربران را به گونه‌ای طراحی کند که تعداد فالوورها اهمیت کمتری در آن داشته باشد.
تعداد فالوورها در اینستاگرام هم ناپدید می‌شود؟

اینستاگرام نیز به پیروی از سایر شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده که قصد دارد طراحی صفحه پروفایل کاربران را به گونه‌ای طراحی کند که تعداد فالوورها اهمیت کمتری در آن داشته باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، با توجه به افزایش فشارهای نظارتی و دولتی بسیاری از کشورها روی شبکه‌های اجتماعی به خاطر وجود حساب‌های کاربری تقلبی و انتشار اخبار کذب و دروغین و همچنین انجام فعالیت‌های نادرست اجتماعی که صدای بسیاری از کاربران و علاقمندان به شبکه‌های اجتماعی را درآورده است، حالا بسیاری از این شرکت‌ها اعم از فیس‌بوک، توییتر و حالا اینستاگرام اعلام کرده‌اند که در جدیدترین نسخه به‌روزرسانی‌شده خود می‌خواهند تعداد فالوورها را کمتر مورد توجه بازدیدکنندگان پروفایل کاربران قرار دهند و به عبارتی دیگر، صفحه کاربری آنها را بازطراحی کنند تا تعداد فالوورها دیگر جایگاه خاص و قابل توجهی در نگاه بازدیدکنندگان نداشته باشد.

از آنجاکه در سال‌های اخیر تعداد فالوورها ( دنبال کنندگان ) در صفحات کاربری مختلف در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر مورد توجه قرار گرفته بودند، اپلیکیشن و برنامه‌های بسیاری به منظور ایجاد فالوورهای تقلبی و دروغین که تنها به عدد درج شده در بالای پروفایل کاربران اضافه می‌کند، بوجود آمده و در قبال ساخت اکانت‌های تقلبی از کاربران پول دریافت می‌کنند.

حالا اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین زیرمجموعه‌های فیس‌بوک نیز اعلام کرده است که در هفته‌های آتی کاربران شاهد بازآرایی و بازطراحی قسمت‌های مختلف بخصوص تعداد فالوورها خواهند بود.

از دیگر تغییراتی که در این شبکه اجتماعی قرار است ایجاد شود، می‌توان به تغییر و تحول در وضعیت آیکون‌ها و گزینه‌های موجود در پروفایل و نحوه ناوبری کاربران بین صفحات مختلف اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: