کد خبر: ۷۹۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۴۷
با حکم وزیر اقتصاد؛
با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه شد.
علی عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، با حکم فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه شد.

در حکم وزیر  اقتصاد آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت و معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب می‌شوید، انتظار می‌رود، موارد ذیل در اولویت برنامه‌های آن معاونت قرار گیرد:

توانمندسازی نیروی انسانی و تداوم اصلاح نظام اداری

بهسازی ساختار تشکیلاتی وزارت در جهت تقویت نقش حاکمیتی و نظارتی آن

بهینه‌سازی فرایندهای مالی و ذیحسابی به منظور استفاده مطلوب از منابع و صرفه‌جویی در هزینه‌ها

ارتقای نقش و جایگاه فعالیت ادارات کل استان‌ها و ایجاد هماهنگی با سایر ادارات در جهت کارآمدی امور مربوط

ارتقای سطح رفاه کارکنان و پشتیبانی از آنان به منظور بهبود بهره‌وری

استفاده مطلوب از فضاهای اداری و امکانات وزارت در مرکز استان‌ها

در پایان این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر امید، در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله موفق باشید.

علی عسگری دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران و قبل از این در دولت تدبیر و امید مسئولیت هایی چون ریاست سازمان امور مالیاتی کشور، معاونت مالی و اقتصادی ایدرو و مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری امید را عهده دار بوده است.

همچنین در احکام جداگانه‌ای امیر تقی تهرانی و پیمان میراب آستانه، ‌به ترتیب مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی و دستیار وی در امور «هسته‌های اندیشه ورزی» در وزارت متبوع منصوب شدند.

پیمان میراب آستانه، دانشجوی دکتری مدیریت تولید و عملیات و سمت قبلی وی نیز رییس گروه امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است.

همچنین امیر تقی تهرانی، دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی و سمت قبلی وی نیز مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: