کد خبر: ۷۹۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۵۹۳
رئیس کمیسیون طلاوجواهر با بیان اینکه نوسان نرخ ارز سبب افزایش قیمت طلا و سکه شده است گفت: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزارتومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۸۰ هزار و سکه‌های یک گرمی ۶۶۵ هزارتومان داد و ستد می‌شود.
دلایل تغییر قیمت سکه و قیمت طلا امروز یکشنبه ۲۷ آبانبه گزارش خبرداغ، رئیس کمیسیون تخصصی طلاوجواهر از به تعادل رسیدن عرضه و تقاضا برای طلا و سکه در بازار خبر داد.

محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه در دو روز گذشته تعداد فروشندگان نسبت به خریداران پیشی گرفته بود افزود: امروز تعداد خریداران و فروشندگان با توجه به قیمت‌های جدید برابر است.

وی با بیان اینکه نوسان نرخ ارز سبب افزایش قیمت طلا و سکه شده است گفت: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزارتومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۸۰ هزار و سکه‌های یک گرمی ۶۶۵ هزارتومان داد و ستد می‌شود.

رییس کمیسیون تخصصی طلاو جواهر افزود: هم اکنون هر مثقال طلای آب شده یک میلیون و ۶۹۲ هزارتومان به فروش می‌رسد.

کشتی آرای گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به قیمت ۳۹۰ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: